sâmbătă, 12 iulie 2014

CURA DE SLABIRE DE DOUA SAPTAMANI

Daca vrei sa dai jos repede cateva kilograme, alege regimul de slabire de doua saptamani


Este perioada din an in care suntem cel mai deranjati de kilogramele in plus, motiv pentru care ne abtinem de la mesele copiase si de la poftele culinare exagerate, de la dulciuri, de la grasimi, ba uneori ne abtinem de la mancare, in general. Evident ca o infometare nu aduce nimic bun pentru sanatate, de aceea este indicat sa tineti mai degraba un regim de slabire controlat, care sa va ajute sa slabiti sanatos si armonios.

Ca sa urmezi acest regim de slabire, trebuie sa va faceti provizii din timp, astfel incat, ve-ti fi scutit in timp de poftele iminente, atunci cand intrati intr-un magazin alimentar. Nu este bine sa mai mancati dupa ora 18, de asemenea, este gresit sa consumati ceva in timpul uitatului la televizor, pentru ca vederea stimuleaza secretiile, deci, creaza senzatia de foame chiar daca ai mancat cu 1-2 minute inainte.


Iata care este si structura acestei cure de doua saptamani pe care v-o propun astazi:

Saptamana 1 din cura de slabire:

Luni: Un grapefrut; 150 g  peste proaspat fiert si condimentat dupa gust; 250 g fasole verde fiarta, fara ulei prajit; 5 g de unt; 30 g cascaval din lapte de vaca; 200 g salata de fructe fara zahar;  20 g paine integrala.
Marti: Un bol de paste fainoase cu bucati mici de carne de pui fiarta, fara sos din comert; 125 g de muschi de vaca la gratar; 250 g de tocana din rosii si dovlecei fiarta cu ulei de masline; 5 g de unt;  100 g de branza alba de vaci; un fruct de sezon; 20 g paine completa.
Miercuri: 50 g de salata de castraveti cu piper si otet; 150 g carne de pui fripta; 250 g de piure de morcovi; 5 g de unt; 20 g de branza topita; un mar; 20 g de paine completa.
Joi: 6-7 ridichi de luna; 100 g de friptura de vitel; 250 g de varza fiarta; 10 g de svaiter; doua fructe de sezon; 20 g de paine completa.
Vineri: 50 g de morcovi fierti; 125 g de peste fiert si condimentat dupa gust; 100 g de compot de pere; 30 g de branza; 250 g de legume fierte; 20 g de paine completa.
Sambata: 50 g de salata de rosii facuta cu doua linguri ulei de foarea-soarelui; 150 g de friptura de vaca; 250 g de telina fiarta; un iaurt de 200 g; un fruct de sezon; 40 g de paine completa.
Duminica: Un grapefrut; 150 g de friptura de pui; 250 g de legume fierte; 5 g de unt; 20 g de branza topita; o banana; 20 g de paine completa.

Saptamana 2 din cura de slabire:

Luni: 50 g de varza rosie fiarta; 5 g de ulei de floarea – soarelui; 150 g de peste fript; 250 g de fasole verde fiarta; 10 g de unt; 100 g de compot de mere; 20 g de paine completa;
Marti: 50 g de ciuperci fierte facute salata cu 5 g de ulei de floarea- soarelui si putin otet; doua oua moi; 250 g de spanac fiert; 100 g de branza alba; 30 g de cascaval din lapte de vaca; 20 g paine completa.
Miercuri: 50 g de salata de rosii; 125 g de pui fript; 200 g de telina fiarta; doua fructe de sezon; 100 g branza alba; 20 g paine completa.
Joi: 50 g de ciuperci fierte  in abur; 100 g de friptura de vita; 20 g de branza topita; 200 g de spanac fiert; 20 g de paine completa.
Vineri: 200 g de morcovi fierti; 150 g de peste fiert si condimentat cu piper si putin otet de mere; 3 cartofi fierti; 5 g de unt ; un iaurt natural; salata de fructe fara zahar; 40 g de paine completa.
Sambata: Salata de sfecla rosie cu doua linguri de ulei de floarea-soarelui; doua oua tari; 250 g de conopida fiarta si condimentata cu ou; 250 g de sfecla rosie fiarta; 5 g de unt; doi biscuiti fara zahar; un fruct de sezon; 20 g de paine completa.
Duminica: 75 g de castraveti rasi cu putin otet si marar; 150 g friptura de vitel; 250 g de salata de varza; 5 g de unt; 30 g de branza framantata; 100 g compot de cirese fara zahar; 20 g de paine completa.

Nu reluati acest regim imediat dupa finalizarea celor doua saptamani. Daca doriti sa mai slabit, lasati sa treaca cel putin o luna de zile inainte de a-l tine din nou.

Pentru ca este o cura de slabire subcalorica, organismul dumneavoastra ar fi afectat daca se prelungeste acest regim de slabire pe o perioada lunga de timp.

Regulile regimului de slabire sunt simple, de aceea nu trebuie sa inventati modificari ale alimentelor, pentru ca orice schimbare veti intreprinde va insemna esecul regimului.

Incercati sa pastrati ordinea zilelor asa cum este ea conceputa in regimul de slabire si sa urmati sfatul de a va cumpara alimentele necesare inainte de inceperea curei.

Spor la dieta!

EDITORIAL - CLUB DIETE

Dietele sunt facute de nutritionisti pentru nutritionisti, aceasta este parerea mea. Daca doriti sa considerati aceasta parere, puteti sa aveti succes intr-o cura. De ce aceasta afirmatie? Pentru ca orice dieta are nevoie de un preambul, mai important decat dieta in sine. Nu va lasati pacaliti de starea de moment de a slabi. Nu este suficienta. Daca nu aveti un plan bine stabilit pentru ce veti face dupa ce veti slabi, esecul va fi unul garantat. Daca nu va hotarati sa va schimbati definitiv viata, veti lua totul de la capat. Asigurati-va ca ati inteles ca aveti nevoie pentru dumneavoastra sa slabiti, iar kilogramele pe care le eliminati nu vor mai reveni, cum se intampla in 99,9% din cazuri.