joi, 19 februarie 2015

DIETA DE URGENTA

Trebuie sa slabesti rapid, inainte de un mare eveniment din viata ta? Iata ce trebuie sa faci!


Daca vrei sa slabesti urgent pentru ca urmeaza un eveniment major in viata ta, noi iti dam cateva idei foarte utile.

In primul rand, cand esti limitat de timp, deci, doresti sa slabesti un numar de kilograme 5-8 intr-o perioada scurta 2-3 saptamani, atunci trebuie sa pornesti din start cu niste restrictii.

In aceasta situatie, o dieta functionala este una ce implica consumul redus de alimentate, divizat intr-un numar mare de mese zilnice, de 6-7 mese/zi.

Pentru a da jos kilogramele dorite intr-un timp foarte scurt, trebuie sa-ti impui un anumit stil de viata, si sa tii cont de faptul ca o astfel de perioada iti poate schimba si metabolismul in timp.

O dieta de 7-14 zile, care sa determine o slabire de urgenta, porneste din start, cum spuneam anterior, cu niste restrictii alimentare si un program de masa bine definit.

Vom merge pe ideea celor 7 mese zilnice, din acest punct de vedere, trebuie sa avem in vedere si o anumita flexibilizare a programului nostru zilnic.

Restrictiile alimentare: lapte dulce, paine alba, fainoase de orice fel din faina alba, morcov, cartof, prajeli, grasimi (se interzice cu desavarsire untul, smantana, untura), carne de porc si de oaie, zahar, duclciuri, fructe confiate, fructe uscate.

Structura dietei de urgenta:


Ziua 1

Mic dejun (ora 7):1 briosa, cu putina margarina si marmelada; 1 pahar suc de portocale
Dimineata (ora 10): 1 banana, 1 portocala sau alt fruct
Pranz (ora 12): 1 lipie, cu salata si sunca; 2 pahare cu apa
Amiaza (ora 14): 1 iaurt mic, dietetic
Dupa amiaza (ora 16): un mar
Cina (ora 18): Un bol mare cu supa de legume si 2 felii de paine
Dupa cina (ora 20): 1 salata de fructe proaspete


Ziua 2

Mic dejun (ora 7):Un bol mic cu lapte cu un continut scazut de grasimi si fulgi de ovaz; 1 pahar suc de portocale
Dimineata (ora 10): 1 banana, 1 portocala sau alt fruct
Pranz (ora 12): Un bol cu supa de legume si 1-2 felii de paine; 2 pahare cu apa
Amiaza (ora 14): 1 felie de paine
Dupa amiaza (ora 16): 1 iaurt mic, dietetic
Cina (ora 18): 2 portii de legume (naut sau linte), cu orez; 1 pahar cu apa
Dupa cina (ora 20): 1 cupa mica de inghetata cu un continut redus de grasimi


Ziua 3

Mic dejun (ora 7):2 fructe, o felie de paine prajita cu margarina si gem de capsune; 1 pahar suc de portocale
Dimineata (ora 10): 1 banana, 1 portocala sau alt fruct
Pranz (ora 12): O salata cu continut mic de grasimi si 1-2 felii de paine; 2 pahare cu apa
Amiaza (ora 14): 1 para sau alt fruct
Dupa amiaza (ora 16): 1 baton de musli dietetic
Cina (ora 18): 1 bol mic cu paste si fructe de mare sau peste, cu salata; 1 pahar cu apa
Dupa cina (ora 20): Salata de fructe proaspete


Ziua 4

Mic dejun (ora 7):Un bol mic cu cereale, fructe uscate si lapte cu un continut redus de grasimi; 1 pahar suc de portocale
Dimineata (ora 10): 1 banana, 1 portocala sau alt fruct
Pranz (ora 12): 1 sandvis cu somon si salata; 2 pahare cu apa
Amiaza (ora 14): 1 baton de musli dietetic
Dupa amiaza (ora 16): 1 iaurt
Cina (ora 18): 1 portie mica de carne de vita slaba, 2 portii legume, cu orez si legume; 1 pahar cu apa
Dupa cina (ora 20): 1 cupa mica de inghetata cu un continut redus de grasimi


Ziua 5

Mic dejun (ora 7):2 felii de paine integrala, prajite, cu margarina si gem; 1 pahar suc de portocale
Dimineata (ora 10): 1 banana, 1 portocala sau alt fruct
Pranz (ora 12): 1 lipie cu friptura de vita si salata; 2 pahare cu apa
Amiaza (ora 14): 1 mar sau alt fruct
Dupa amiaza (ora 16): 1 baton de musli dietetic
Cina (ora 18): Pui sau peste, la gratar sau copt, cu legume fierte; 1 pahar cu vin
Dupa cina (ora 20): Salata de fructe proaspete


Ziua 6

Mic dejun (ora 7):1 banana si lapte cu un continut redus de grasimi
Dimineata (ora 10): 1 banana, 1 portocala sau alt fruct
Pranz (ora 12): 1 sandvis cu ton si salata; 2 pahare cu apa
Amiaza (ora 14): 4-5 biscuiti digestivi cu iaurt dietetic
Dupa amiaza (ora 16): 1 iaurt mic, dietetic, 1 portocala
Cina (ora 18): 1 bol mic de paste cu sos de rosii si salata; 1 pahar cu vin rosu, 1 pahar cu apa
Dupa cina (ora 20): 1 cupa mica de iaurt cu un continut redus de grasimi


Ziua 7

Mic dejun (ora 7):Cereale cu lapte cu putine grasimi; 1 pahar suc de portocale
Dimineata (ora 10): 1 banana, 1 portocala sau alt fruct
Pranz (ora 12): La alegere: mananca orice are un continut redus de grasimi.
Amiaza (ora 14): 1 iaurt mic, dietetic
Dupa amiaza (ora 16): 1 baton de musli dietetic, 1 mar
Cina (ora 18): La alegere: mananca orice are un continut redus de grasimi.
Dupa cina (ora 20): La alegere: mananca orice are un continut redus de grasimi.

La orice salata adauga 2 lingurite de ulei.
Nu uitati de cei 2 litri de apa plata pe zi.

In rest, retineti ca aceasta este o dieta de urgenta, deci, nu este sanatoasa pe termen lung, si nici pentru cei ce vor sa slabeasca un numar mare de kilograme. Deci, nu repetati decat cel mult o data aceasta dieta in 3 luni. Deci, puteti urma consecutiv doua saptamani aceasta dieta, intr-un interval de 3 luni de zile, fara sa va afecteze in vreun fel sanatatea.

EDITORIAL - CLUB DIETE

Dietele sunt facute de nutritionisti pentru nutritionisti, aceasta este parerea mea. Daca doriti sa considerati aceasta parere, puteti sa aveti succes intr-o cura. De ce aceasta afirmatie? Pentru ca orice dieta are nevoie de un preambul, mai important decat dieta in sine. Nu va lasati pacaliti de starea de moment de a slabi. Nu este suficienta. Daca nu aveti un plan bine stabilit pentru ce veti face dupa ce veti slabi, esecul va fi unul garantat. Daca nu va hotarati sa va schimbati definitiv viata, veti lua totul de la capat. Asigurati-va ca ati inteles ca aveti nevoie pentru dumneavoastra sa slabiti, iar kilogramele pe care le eliminati nu vor mai reveni, cum se intampla in 99,9% din cazuri.