LIMONADA CU MIERE SI MENTA

CUM PREPAR LIMONADA CU MIERE SI MENTA?


Pentru ca am denigrat dieta cu lamaie in mod direct si evident, va propun o limonada pentru o zi placuta de weekend.

Limonada cu miere si menta este preferata mea si nu numai a mea, toti din familie o iubesc.

Puteti folosi pe langa lamai si lime (lamai verzi).  Nu este buna limonada doar cu lamaie verzi.

Cum prepar limonada?

In primul rand, fac rost de niste menta proaspata. Noi avem in gradina (am cumparat cateva fire de menta si de atunci menta a devenit stapana gradinii, raspandindu-se foarte tare). Menta se prinde usor si se intretine usor. Chiar as zice ca la un moment dat devine greu sa scapi de menta din gradina.

Deci, cateva fire de menta (cu tulpinite cu tot), 5-6 fire sanatoase si bogate in fruze, le pun la macerat cu 2-3 linguri de miere. Le las pret de cateva ore, dupa care adaug sucul de la 2 lamaie, 2 litri de apa si las sa se limpezeasca, cu resturile de la lamaie in vasul in care am preparat limonada. Se da vasul cu limonada la frigider. Dupa cateva ore scot vasul, strecor limonada si mai las un timp sa se limpezeasca.

Aceasta este reteta de limonada cu menta pe care merita sa o testati. Limonada cu menta este foarte potrivita pentru zilele calduroase de vara, fiind cel mai racoritor preparat dupa parerea mea.
vegis.ro%20 vitamix.ro

Postări populare de pe acest blog

CURA DE SLABIRE CU GRAPEFRUIT SI IAURT

SLABIRE DE EFECT CU AJUTORUL ENZIMELOR

CURA DE SLABIRE CU IAURT SI LAMAIE

CURA DE SLABIRE CU IAURT SI BISCUITI

SCAPA DE BALONARE CU PIERSICI SI PRUNE